Bir Kurban Daha Sunduk Google Hazretlerine

Twitch'le pek aram yoktur, hani izlediğim tüm yayınları toplasan ancak 3-4 saat kadardır. Genelde oyun videoları şeklinde youtube'den izlemeyi severim.  Geçenlerde sevdiğim youtuberlardan birinin twitch yayını olacağını duydum izleyeyim bari dedim. PC yanımda yoktu telefondan izleyecektim mecburen. Telefonum cm yüklü galaxy w (evet biliyorum fakirliğin gözü kör olsun :D ) twitch uygulamasını indirdim ama oda ne twitch uygulaması çalışmak için "bana google play hizmetleri lazım onları yükle öyle gel aga" demez mi? (Eskiden böyle değildi bu app gayet güzel google play hizmetleri olmadanda çalışıyordu) E telefonda ram az (360 mb samsung ram koymaya utanmış resmen -_- ) zaten kıt kanaat yetiyor gariban wondera birde play hizmetlerini yüklersem iyice yavaşlayıp ölecek telefon. Neyse bunun üzerine bakınmaya başladım markete twitch açabilen bir şeyler varmı diye. Çokda güzel bir uygulama buldum adı TD mx player (veya vlc) üzerinden twitch yayınlarını oynatıyor hem ufak hemde çok yetenekli bir app sevdim ben bu keratayı, üstelik izinde istemiyor. Yani demem o ki efendiler bu TD uygulamasına bir bakın twitch'in kendi uygulamasından çok daha hahif,güzel ve kullanışlı bıcırık bir şey :) (diğer uygulmalar bıraksak donumuzun rengini bile alacak :D )


image

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

RTL-SDR ile Amatör Telsizciliğe bir Dinleyiş :)

Yeni Başlayanlar İçin Linux Rehberi

Ubuntu 20.04 ile Linux Deneyimim Üzerine Bir Deneme