Bi Root Atayım Dedim Başıma Gelmeyen Kalmadı 🙂

Daha önceden TWRP yüklüydü telefonda. SuperSu indirip flashladım TWRP üzerinden. Telefon açılmadı bir türlü TWRP’ye atıp duruyordu, Android’e geçemiyordum. Efendim bunu düzelteyim derken komple android’i sildim telefondan.
Tabi henüz haberim yoktu bundan ben sadece cache’i sildiğimi sanıyordum. Reboot et bakayım deyince bir feryat yükseldi konsoldan…
TWRP isyanlardaydı TWRP ağlıyordu ulen işletim sistemi bulamıyorum neyi boot edeyim ben diyordu. Bellekteki orijinal romun zip dosyasını yüklemeye çalıştım fakat aptal TWRP senin sistemde 7.1.2 var hacı ben buna 6.0.1 kurmam, kuramam dedi. Tabi ben hafiften üç buçuk moduna geçtim fakat soğuk kanlılığımı da korumayı başardım ilginç bir şekilde (bu tarz durumlarda acayip paniklerim normalde.) İlk iş telefonu mac’e bağladım ve adb ile fastboot çalışıyor mu kontrol ettim, sorunsuz bir biçimde çalışıyordu. Hemen üreticinin sistesine verilen en son tam güncelleme dosyasını indirip içindeki boot.img ve recovery.img dosyalanını fastboot ile flaşlayıp TWRP’den kurtuldum. Orijinal recoverye geçtikten sonra adb sideload ile indirdiğim romu telefona atıp kurtarmayı başardım.

Sonuç olarak elimde kalanlar;


  1. Sıfırlanmış, bebek poposu kıvamında bir telefon. 140 uygulamayı baştan indirmeye çalışıyor şu sıralar bakalım kaç saat sürecek.
  2. Yitip giden 3 saat.
  3. Atılamamış bir root.
bu da böyle bir anımdır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

RTL-SDR ile Amatör Telsizciliğe bir Dinleyiş :)

Yeni Başlayanlar İçin Linux Rehberi

Ubuntu 20.04 ile Linux Deneyimim Üzerine Bir Deneme